AZAM TAK KESAMPAIAN

Tahun baru 2018 dah bermula, maka dengan ini berlumba-lumbalah orang meng update azam tahun baru mereka. Ada yang kekalkan azam tahun lepas yang tak kesampaian, ada jugak yang tersungkur di pertengahan tahun bila azam terlalu susah nak ditunaikan.

AZAM

Sebenarnya perlu ke azam setiap kali tahun baru ni??? Perlu atau tidak bergantung pada individu itu sendiri.  Apa azam tahun 2017,2016 dan 2015 yang banyak dibuat? Part ni mesti korang setuju punya la azam nak kurus, sampai kesudah tak kurus-kurus jugak hehehe…

Sama la aku pun azam nak kurus jugak, tapi alhamdulillah kurus la sikit dari tak kurus langsungkan huhuuu. BILA DAH KURUS SIKIT NI… ada pulak yang cakap aku tak cukup makan padahal makan tak hingat DONIA dah ni…

blog pic
bila tengok balik gambar lama baru tahu kata dulu gemuk sangat

Nak tahu macamana boleh kurus, sebab dah banyak kali nak kurus tapi kurus kat mulut je la…

Lai lai baca sampai habis dijamin tak menyesal

Yakin kata kita boleh… macam lagu sukan tu

Percaya apa kau lakukan

Terkandung dalam pemikiran

Berfikir boleh melakukan

Fikirkan boleh

Mesti boleh punya

Bila dah set dalam otak kata boleh mesti la boleh punya walau badai melanda macamana sekali pun

Set kat bawah ni boleh bantu untuk kurus. Tapi kena la konsisten ye cik adik, kakak,abang, tok wan tok nek sekalian

3 LANGKAH UNTUK KURUS

Shaklee mempunyai 6 vitamin yang bertujuan untuk penurunan berat badan. Terdapat 3 langkah utama yang penting dalam proses penurunan berat badan. Langkah tersebut ialah 3B iaitu; BAKAR, BUANG dan BINA.

set kurus blog
Set terbaik untuk kurus

BAKAR ATAU PECAHKAN LEMAK

Lecithin – Diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh. Lecithin membantu menghalang pembentukan lemak baru dari makanan yang kita ambil apabila digandingkan dengan Alfalfa Complex.

OmegaGuard – Membantu proses memecahkan lemak lama dalam tubuh seperti di bawah kulit, di dalam hati, di dalam salur darah, lemak yang menyalaputi luar organ selain membantu mengawal selera makan dengan menghasilkan hormon leptin yang menyekat selera makan dan membakar lemak untuk tenaga. Omega 3 juga terbukti menaikkan metabolisma dan membakar 40% lebih banyak lemak bila bersenam. Bagus untuk ibu menyusu kerana OmegaGuard ialah minyak ikan yang baik untuk perkembangan otak bayi. Khasiat minyak ikan boleh diserap oleh anak melalui susu ibu

BUANG, DETOX ATAU SINGKIRKAN LEMAK

Herb-Lax – Kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Alfalfa Complex –  Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan OmegaGuard. Alfalfa Complex sesuai diambil oleh ibu menyusu kerana ia bertindak sebagai milk booster. Juga bagus untuk wanita mahupun lelaki dengan 1001 manfaat kesihatan. Bina otot elak menggeleber, diet sihat, bertenaga dan elak lapar

BINA OTOT MENGGELEBER,BERTENAGA DAN ELAK RASA LAPAR

Cinch Shake Mix – protein soya membantu raya kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya kulit tak menggeleber bila berat badan turun nanti. Cinch Shake digunakan sebagai menggantikan makanan untuk memotong beratus-ratus nilai pengambilan kalori harian.

ESP – Sumber protein Non-GMO yang mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan dan mengawal selera makan selain memebantu tubuh lebih bertenaga sepanjang hari. Sesuai untuk ibu menyusu, kerana ESP berfungsi meningkatkan kualiti susu (pekat)

NAK CUBA SET KURUS SHAKLEE

Shaklee-Distributor

 

WhatsApp +601133471869 (Raza Aziz) sebarang bantuan / belian melalui saya.

 

 

Leave a comment